Wednesday, November 28, 2012

Atas nama BFF, mesti pergi ^ ^

As-salam

Selalu orang pilih Facebook, or Twitter nak luahkan perasaan kan? Tapi, aku sangat2 prefer Blog dari those things 'cause banyak boleh hurai with much less people know about this. Oh, sangat2 super excited bila BFF sorang ni dah nak bertunang! Auuww! ^ ^ Alhamdulillah! Super excited sampai tak sabar gile tunggu esok nak beli tiket bas and tudung nak match dengan baju kurung baru! I don't care if now tengah sengkek pun, BFF punya pasal, apa pun boleh. Yes, since dah tak ada kawan baik ni, of course la super free!

Memang Allah S.W.T nak panjangkan jodoh dengan previous BFF. Boleh pula terserempak dekat RNR Bukit Gantang masa on the way balik dari KL. Agak terkejut sampai tak tahu nak responds macam mana. But then, no heart feeling. We adults, move on instead of cry like a baby. Masing-masing cari life sendiri. It seems like she can't find her way out just yet. Tak habis protes lagi. Luckily, I manage to escape from the craziness. Pray for her too. I really miss my old BFF, honestly.

Dah tak mau episod duka-duka dalam diary aku for awhile. Cukup sudah makan hati, oke? Masa berjimba pulak. Tak sabar sangat nak pi shoping esok. Hopefully still ada duit untuk dihabiskan esok! Aaauuuuw! Just, I wish Hubby boleh ada sama. Hehe tapi macam mustahil aje. Nak tidur rumah anak dara, mana boleh bawa hubby? HAHA.

Aku sembang hati-ke-hati dengan mama tadi, nyatakan betul2 hasrat aku nak attend Majlis Tunang BFF baru tu. Aku cakap, BFF personally invite aku ke majlis dia. And aku sangat pasang angan-angan nak turut serta dalam majlis dia. Aku cakap, "Tirah mana ada BFF lagi ma? Tu sorang je buat masa ni. BFF lama dah tutup buku dah, kot?". Entah! Aku pun tak tahu sama ada BFF lama masih anggap aku ni BFF dia atau tidak. Pedulikan! So, mama terus agreed! Best giler! Rasa macam nak terlepas stering kereta masa tu. Aku terus taip mesej nak hantar ke BFF, tapi mama pukul tangan. "Drive la dulu!", marah mama.

Ah, tak kisah la nak kena naik bas banyak kali pun. Aku tak nampak benda ni sebagai burden sebab aku willingly nak join majlis dia. So, semuanya nampak mudah dan tak memenatkan di mata aku. Memang betul la orang cakap, 'bila ikhlas, semua jadi mudah!'.

HAHA. Happy happy happy! TQ ALLAH for sending her to me!

Tak tahu tuan punya badan izinkan atau tidak upload gambar tunang nanti ^ ^ HEHE!




I Suggest You Also Read



No comments:

Post a Comment