Tuesday, September 27, 2011

Khas buat Raja Zainab

As-salam =)

Sahabat,

Terima kasih atas segala nasihat dan motivasi kau beberapa hari kebelakangan ni. You're so right! Allah S.W.T tak akan bagi ujian jika Dia tahu hamba-Nya tak mampu menghadapinya. Aku tahu tu, cuma mungkin aku terlupa. Kenapa aku perlu rasa terbeban? .. sedangkan ujian itu bukti Allah sayangkan kita! .. nak uji keimanan kita! .. nak kita sujud dan mengadu pada Nya! 
.Doa. Usaha. Tawakal.
Alhamdulillah, aku dah makin nampak sekarang tentang hati-hati manusia di sekeliling aku. Aku masih berkecil hati dan aku sudah pun berdosa tanpa aku sedar kerana dosa yang yang berkecil hati tu lebih besar dari dosa orang yang membuat orang lain sakit hati. Aku sendiri sedang berusaha untuk memaafkan dan bina semula silaturahim dengan sangkaan-sangkaan yang baik dan bebas prejudis. =)

But, this may take a while. 

Allah S.W.T Maha Besar. Dia tahu setiap apa yang tersirat di hati hamba-hamba Nya. Terima kasih kerana percayakan aku. Aku minta maaf sebab aku tak bersama-sama kau saat kau terjatuh dulu.

Maafkan aku. =(

I Suggest You Also Read



1 comment:

  1. hey hey. aku tak larat la nak mengalir air mata. jgn buat entry khas cmni. aku buat apa yg suppose a friend be. apa yg berlaku kt aku, tak mungkin aku benarkan berlaku kt kawan2 aku. dun mention. :)

    ReplyDelete