Tuesday, April 12, 2011

Bangga dengan diri sendiri!

Of coz la aku bangga dengan diri sendiri ..
Haha .. kerana walau diasak dengan tekanan dan kejadian yang tidak disangka-sangka, aku still mampu selesaikan misi yang ditugaskan ..
cuma sayang sekali ..
tak ada rezeki nak tengok hasil kerja aku!
walaupun tak seberapa, tapi paling tak pun aku tahu yang aku telah mencabar diri sendiri ..
dengan selesaikan misi yang 'nak cepat, buat cepat'!
dan yang paling penting ..
AKU TAK BUAT KERJA DENGAN KAKI!
Haha .. 
Bagus sungguh keadaan macam ni .. kan?
sebab secara tidak sedar telah pun melatih diri aku untuk berhadapan dengan dunia luar yang juga tak menentu! 
Hmm.. as for myself ..
BILA DAH TERANTUK BARU NAK MENGADAH!
Now you know kan apa rasanya bila hasil kerja tidak dihargai?
.. apa yang baik, aku ambil sebagai contoh
dan apa yang buruk .. eeee.. minta simpang sangat!

Just a quick entry!
Later on baru tulis betul-betul ..
'til then .. (yang entah bila! haha ..)

I Suggest You Also Read



No comments:

Post a Comment