Wednesday, March 9, 2011

Penangan 'Mama Kiosk' & 'Kok Wok'

Aku sendiri pelik!
.. kenapa entri aku berkisarkan makanan jek?
apa tak ada yang lagi best ke dari makanan alik klate nih?
Haha .. entah lah!
tapi aku nak kongsi la dengan kawan2 keenakan mi sup Mama Kiosk ni ..
hmm.. tapi menurut Mia, mi sup ni bukan mi sup klate yang macam mi bandung orang utara tu!
Mi sup ni more to Siam ..
but, SO SEDAP LAH! yum! yum! =)

Mi sup Siam

Lagi keistimewaan Mama Kiosk ialah ..
Ice blended serbuk (ye la kot!)
Aku dengan berbesar hati dan tanpa rasa ragu-ragu telah memesan
...

Ice blended blue mint apple!

HAHA~nampak pelik tapi lazat kan?
At first, my expression was like .. "yeay, yum! yum!)
tapi ...
Uwweeekk!! uwweekk!
Sangat tak sedap!
Aku nak sambut cabaran cik Hafizah untuk minum separuh gelas pun tak sanggup!
Yucks!!
Maybe sebab blue mint tu kot?
Ice blended ni bukan di'order' dalam hari yang sama dengan mi sup tu ..
hari lain2!
cuma malas nak buat entri banyak2 .. hehe~

Nasi lemak Kok Wok

Ni pula nasi lemak kedai Kok Wok yang berharga RM2.00
Sangat mahal kan?
Tapi nasib baiklah sedap ..
hmm.. habis aku makan!
hehe~ lahap! lahap!

OK lah ..
ada masa saya update lagi yek?
~til then!

I Suggest You Also Read



No comments:

Post a Comment