Saturday, April 23, 2011

Kanak-kanak berkhemah

Assalammualaikum =)

Hehe .. tak banyak yang nak dikongsi 
cuma beberapa keping gambar yang sempat aku tangkap masa susur laluan berbukit tepi Tadika IPGKTB
Perkhemahan kanak-kanak!
Seriusly, sangat comel! Haha..
Depa berdiri depan pintu khemah nampak sesangat la kemetot!
Bagusnya kecil-kecil dah didedahkan dengan rekreasi ..
Kenapa zaman aku tak de pun eh?
Hmm.. musykil2!

Pandangan dari laluan berbukit tepi gim

Cuaca panas so budak2 rest kat tepi dulu

Haha .. sangat comel kan?
Ni je yang sempat aku snap ..
tak berapa clear la coz handphone pun cikai jek
tapi at least aku boleh snap fun moments yang amat bermakna buat aku
and at least bila tengok gambar ni, aku boleh tersenyum ..
membayangkan budak2 berkerumun masuk dalam khemah
Happy kan? .. tapi yang tak happy nya .. aku tak sempat nak snap!
Sayang sangat!
Next time, I'll be more alert !
Haha.. tak janji tapi I try ok?

~til then! =)

I Suggest You Also Read



No comments:

Post a Comment