Monday, March 7, 2011

Transformasi Nokia 1650

Semalam, 7 Mac 2011, family Mia bawa aku dan cik Hafizah ke Wakaf Che Yeh, Kota Bahru, Kelantan! Reaksi aku ... "Yeay, shopping lagi!" =)
Benda pertama yang aku beli ialah baju .. jenis yang kedut-kedut kat bahu tu (entah apa nama dia!). Sangat comel! Aku dan cik Hafizah masing-masing beli satu tapi warna lain.
Benda kedua yang aku beli pula ialah .. hehe! HOUSING HANDPHONE!
Sudah tiba masanya handphone aku ber'transform' .. see the picture below!

SEBELUM!


Haha .. buruk tu memang sumpah buruk! tapi handphone buruk ni la yang banyak berjasa pada aku.. Hadiah sempena aku dapat masuk maktab. Family aku tak kaya macam family orang lain yang boleh belikan anak depa handphone mahal-mahal, canggih - siap ada 5G, 6G! Haha .. so, bersyukurlah seadanya kan?
Tengok gambar yang ke-2 kat bawah ni pula .. Jeng jeng jeng!!

SELEPAS!

Yeay, sangat bergaya bila digandingkan dengan beg yang sewarna dengannya!
(p/s: beg RM15.00 je, kak oi!)

Itu aje untuk kali ini .. Hmm.. by the way, lupa nak mention yang housing tu berharga RM8.00 sahaja! Confirm bukan yang original! .. tapi tak kisahlah! kes aku ni kes emergency ..


~til then,

I Suggest You Also Read



No comments:

Post a Comment