Wednesday, March 9, 2011

My 8 Mac 2011's breakfast, lunch & dinner!

Hey all~
Breakfast, lunch and dinner!
8 Mac merupakan hari ke-4 aku di 'serambi Mekah Malaysia' ..
tapi baru hari ni je aku berkesempatan menikmati sajian femes penduduk negeri ni 
.. yakni NASI KERABU !
Bukannya aku tak pernah rasa. Of course la pernah ..
Cuma nak juga merasa air tangan orang di sini ..
So, as for today .. aku, cik Hafizah & Mia telah berkunjung ke Adira tomyam di sebelah sekolah SK Langgar


Nasi kerabu yang yum! yum! terima kasih, mak cik!
p/s: Believe it or not, RM3.00 aje harganya!

.. lepas makan mestilah nak dessert kan?
So, seperti biasalah kami akan singgah ke kedai orang Siam untuk makan colek buah!

Ni lah colek buah oghe klate! orang utara cicah ngan lada kicap, tapi diorang wat pencicah colek campuran garam+gula+serbuk cili .. sedap jugak! yum! yum!

Nampak sedap kan? Haha.. jom la ramai-ramai melawat negeri pantai timur ni! Memang tak rugi .. orang dia pun ramah-ramah belaka.. 
tapi, 
kerana nila setitik, tak semestinya rosak susu sebelanga kan?
hehe~

~til then!

I Suggest You Also Read



1 comment:

  1. make byk mung loni ya.. tok kena aku nge mung doh. HAHA.

    ReplyDelete